Мірило ефективності бізнесу — не масштаб

Posted on

СЕО Райффайзен банку Аваль дав компанії Veliki.ua низку порад, як розвиватися, не знижуючи рівня амбіцій

DSC_6043

Зустріч голови правління Райффайзен банку Аваль Володимир Лавренчука і Олексія Кушки, засновника Veliki.ua, почалася вже традиційно для менторських сесій #СЕО4U — з презентації себе один одному.

Володимир розповів про банк і його трансформації, про себе і свою любов до велосипеда як транспорту, а також про захоплення музикою, яку він не тільки слухає, а й створює сам. Олексій розповів, як народилася ідея проекту велопроката і велопарковок, як це швидше хобі перетворилося в основний вид діяльності і стало бізнесом.

Цей, на перший погляд — формальний — обмін інформацією допомагає менторові та менті краще розуміти один одного в ході сесії.

Володимир гідно оцінив і масштаб, і амбіції підприємців. І дав їм ряд коментарів:

1. Є випадки, коли для ефективності варто пожертвувати масштабом. Це працює як для банку, так і для маленької компанії. Якщо робота буде ефективною — масштаб можна наростити потім, але мірилом ефективності бізнесу він ніяк не є.

2. Не втрачати амбітності. Ринок є, простір для розвитку є, перспективи величезні. Уміння бачити далі, ніж є сьогоднішній горизонт, і ставити амбітні цілі на роки вперед — дуже важливе в бізнесі.

3. Багато працювати, щоб генерувати стійкий дохід, який, в свою чергу, забезпечить бізнесу стійке зростання. У велобізнесу є для цього всі передумови.

На завершення зустрічі Володимир і Олексій домовилися про продовження спілкування, але вже за рамками проекту. І обмінялися подарунками.