«Димне м’ясо»: як створити бізнес на копченостях

Posted on

Тарас Парандій заснував свою справу завдяки сімейним традиціям коптіння м’яса. Для того, щоб стати найкращим у своїй справі, підприємець робить все особисто, а рецепти шукає навіть у віддалених країнах

14976416_1184104674971896_1203427032033128557_o

Тарас Парандій, засновник марки «Димне м’ясо від Тараса», кохається на приготуванні копченого м’яса. Можна сказати, що це – сімейне захоплення: ще Тарасів дід частував домашніх та односельчан власноруч копченими ковбасами напередодні свят. Вже його онук за місяць за рахунок власних заощаджень відкрив власну справу. Сам Тарас впевнений, що у нього, мабуть, найкраще копчене м’ясо столиці, адже любов до цього продукту та навички передавалися кількома поколіннями, а використання спеціальних рецептів та натуральних дров дає саме ту «родзинку», яку не здатен забезпечити масовий виробник. У конкурс CEO4U проекту Unlimit Ukraine підприємець прийшов, аби отримати поради як налаштувати процес завоювання нових ринків та цілей, коли власник переходить з рівня виконання на рівень делегування, при умові найменшого падіння якості виконаних завдань.

Чи знаєте ви, що таке менторство? Як ви його розумієте?

Менторство – це процес в якому більш досвідчена особа передає свої думки та кристалізацію досвіду людині, яка знаходиться на шляху зростання.

Чи мали вже досвід менторства в якості учня або наставника?

Опосередкованими наставниками для мене є мої друзі, які дають підказки щодо задач, які постають переді мною у різних галузях, а саме – Юра Гладкий (Grape Ukraine), Рома Тугашев (Вулична їжа) та Савва Кузьменко (ACSO).

Яким, на вашу думку, повинен бути ментор?

Досвідченим, відкритим, таким, що вміє відсторонитися та побачити потребу своїми очима та спроектувати, як би він вирішував цю задачу.

Чого ви очікуєте від менторства?

Порад щодо проблем росту компанії та моменти, на які особливо варто звертати увагу за умов прискореного росту, щодо побудови дистрибуцію та досвіду роботи з мережами, нових ринків збуту та роботу із запереченнями.

Чому зацікавилися конкурсом CEO4U проекту Unlimit Ukraine? Чого від нього очікуєте і чи припускаєте якісь труднощі?

Ріст можливий тільки тоді, коли ти робиш те, чого не робив раніше. Щоб у цьому процесі прискоритись, варто використовувати досвід інших людей. І в цьому процесі труднощів навіть хотілося би труднощів, адже долаючи їх я стану кращим, ніж до цього.

IMG_1242

Чи була усвідомленою ваша участь у проекті?

Так, подаючи заявку я чітко розумів, що саме мені потрібно буде найближчим часом вирішувати.

Топ-3 ваших бізнес-проблем.

1) як масштабуватися органічно;

2) налаштування дистрибуції;

3) нові ринки збуту.

5 фактів, які відрізняють ваш бізнес від конкурентів.

1) технологічний процес;

2) усвідомлення своєї цільової аудиторії та вміння працювати з нею;

3) надання кожному продукту позиціонування та диференціації від товарів-замінників;

4) широке соціальне коло контактів, що дозволяє прискорювати процес вирішення задач;

5) вміння заходити з «тилу».

Розкажіть коротко про свій бізнес – звідки ідея, як починали, як розвиваєтеся, хто аудиторія?

Я займаюсь копченням м’яса. Копченням, яким воно повинно бути в ідеалі та яке ви могли запам’ятати з дитинства. Вибираючи шлях між доступним продуктом та якісним, я прийняв рішення робити «як для себе». Саме за такий підхід нас і полюбили сотні сімей, які готові платити трішки більше, але купувати справді корисне та смачне м’ясо.

Починалося усе з поставок на замовлення у HoReCa, але, розмістивши кілька фото в соціальних мережах, друзі швидко дали зрозуміти, що вони хочуть ним ласувати у себе вдома. Сьогодні ми нарощуємо виробництво та на додаток до вже знайомого нашим клієнтам гарячого копчення запускаємо «холодну» серію. Активно працюємо з великими компаніями, пропонуючи нішеві продукти.

IMG_1506

Чи був у вас досвід ведення бізнесу до того?

Це не перший мій бізнес, але перший, який базується на продукті харчування.

Яку проблему ви хочете вирішити в нашому конкурсі та які кроки вже робили для її вирішення?

Головне завдання будь-якого бізнесу – отримання прибутку та поступове його збільшення. Я веду постійні перемовини щодо заходу у національні рітейл-мережі та маю ряд схвальних відгуків для нової лінійки холодного копчення. Ми облаштовуємо виробничі потужності для цього згідно з ISO 22 000 та нарощуємо потужності у тому керунку, який так полюбився для напрямку HoReCa.

Як бачите свій бізнес через 5 років?

Ми – лідер якісних копчених продуктів країни, але залишаємось у вузькому сегменті для тих, хто готовий платити гроші за якість, а також запустили кілька суббрендів.

Як бачите розвиток свого ринку і українського бізнесу в найближчі роки?

У зв’язку з останніми подіями та розуміючи власні запаси та доцільність інвестицій, логічно йти у сегмент «середній+», та частину бізнесу переорієнтовувати на отримання виручки у готівці. У тих, хто рухається та міняється, завжди буде усе добре в цій країні. У нас дуже непроста економіка, але вона дозволяє за лічені місяці рости на сотні відсотків.

Чому саме м’ясо? І де ви отримуєте рецепти – з інтернету, книжок чи у живому спілкуванні?

Я закоханий у м’ясо. Я не можу без нього жити та люблю його готувати. Тому вислів, коли ти будуєш свій бізнес на тому, у що віриш та любиш – про мене. Багато рецептів я черпаю в інтернеті, частину – у своїх подорожах та зустрічах із пітмастерами інших країн. Іншу частину я пропрацьовую з урахуванням свого досвіду та бачення, здійснюючи консалтинг для ресторанів.